INVITASJON

Folkvangs egen jubileumsfest – lørdag 6 januar 2018 kl 18.30

Lørdag 6 januar 2018 kl 18.30 feirer vi at Storstua i Frogn er 100 år. Vi håper du vil være med på festen.

Kanskje har du ikke registrert at vi måtte utsette festen som var planlagt 4. november grunnet noe svak påmelding. Nå slår vi jubileumsfesten sammen med den tradisjonelle juletrefesten på Folkvang. Det er mange år siden voksenfesten ble arrangert på kvelden etter barnefesten og på tide å blåse liv i den igjen. Ved å kombinere disse to tror vi at vi treffer flere.

Vi kan love deg en velkomstdrink, treretters middag med god gammeldags bondekost (lam), du får deler av historien muntlig og et jubileumshefte vil foreligge helt ferskt med hele 100 års historien, du får treffe hyggelige Folkvangvenner, danse og nyte Evas jubileumskake.

Vi tør å garantere en hyggelig kveld med deltakelse fra ung til gammel på tradisjonell Folkvangmåte. Vi kler oss pent, men ikke i galla.

Alt dette for kr 500 pr person (Drikke til maten må kjøpes). Betaling gjør du cash eller med VIPS ved ankomst.

Bindene påmelding til arroe@online.no eller evt pr SMS til 909 26 280 så snart som mulig og senest innen mandag 11.12.

Folkvang har vært en viktig del av kultur- og organisasjonslivet i Frogn gjennom 100 år. Fremsynte og driftige personer planla og bygde samfunnshuset som stod ferdig i 1917. I dag eies Folkvang av 7 organisasjoner, Frogn kommune og mer enn 150 private andelseiere fra Frogn og nabokommunene.

Fortell gjerne venner og kjente om jubileumsfesten og hjelp oss å markedsføre den for eksempel gjennom å dele facebooksiden til Folkvang. Vi må da klare å fylle Folkvang til en fest igjen!

 

 

Håper at vi sees på Folkvang 6 januar.

Mvh
Arne Rød (styreleder) – 909 26 280 – arroe@online.no

 

 

Storstua i Frogn Folkvang ligger sentralt til på midt i åkeren ved Folkvang ca 7 km fra Drøbak sentrum.Vi har egen stor parkeringsplass med plass til 100 biler. Folkvang er bygget i 1908 og godt vedlikeholdt og ferdig nyopppusset i 2008. Folkvang egner seg for 25-150 personer.

Har du planer om å ha en tilstelning i et selskapslokale egner våre lokaler seg godt til:

* Dåp
* Konfirmasjon
* Bryllup
* Jubileumer
* Dagsmøter
* Ustillingslokaler/ Messer
* Firmafester
* Minnesamvær
* Human-Etisk begravelse